PENGEMBALIAN BARANGAN/WANG


Kiosk Gojes HANYA menerima pengembalian/pemulangan parcel atau permintaan refund wang anda jika terdapat kesilapan teknikal dari pihak kami sahaja. 
 
Berikut adalah syarat-syarat nya :
  • Barang yang dipos telah tamat tempoh tetapi pihak kami tersalah hantar sebab terlupa nak semak terlebih dahulu.
  • Boleh hantar semula parcel atau hantar gambar bukti barang tersebut telah tamat tempoh kepada kami. Hubungi kami di http://www.wasap.my/+60125745051/Refund
  • Kami akan hantar produk yang baru tanpa cas pengeposan atau kembalikan semula wang anda jika anda ingin refund dalam bentuk wang.
     
Sekiranya parcel yang sampai kepada anda mengalami kerosakan disebabkan oleh kecuaian pihak kurier, kami memohon maaf kerana tidak dapat bertanggungjawab di atas perkara tersebut.  

Sekian, terima kasih.